Helg :D

Har inga planer alls för helgen förutom att jag ska lägga in lite plugg när jag orkar. Förhoppningsvis ska jag kunna rida lite också, om vädret tillåter. Idag har jag i alla fall hunnit;

*åkt till skolan för att ha en lektion
*haft utvecklingssamtal och pratat betyg (som jag för den delen inte är speciellt nöjd med)
*ätit på lappens med Tove och Ellen
*planerat lite inför kommande vecka
*varit utelåst
*städat bilen i en mer eller mindre storm och dessutom på ren ilska
*städat hela huset! (dock inte mitt rum;))
*tvättat och borstat en lerig ponny
*tröstätit massa chips
*sett på film då ingen ville hitta på nått kul

Jag lovar att ni inte vill veta hur hemsk min bil såg ut. Om ni tänker er en bil som man åker till stallet i var och varannan dag, man sitter i stallkläder och leriga skor och man har schabrak och täcken i skuffen som skulle tvättats för längesen. Ja ni vet hur det kan vara. Om ni också tänker er att den bilen inte blivit städad på ett halvår. Ja jag ljuger inte! Ett halvår sen var det jag tvättade den sist. Nästan exakt ett halvår sedan. Ja då vet ni hur min bil såg ut. Det ser lika förjävlig ut på utsidan men det får nog en biltvätt ta hand om. ;)

Har kommit på att sömn är ett jävligt bra sätt att fördriva tiden på så nu ska jag sova. Eller i alla fall lägga mig och lyssna på radion. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0