Internet igen

Nu har jag äntligen fått tillbaka mitt internet! Var lite halvt hysterisk igår när jag inte ens kunde göra mina läxor för att internet inte funkade. Självklart så skulle mottagningen på mobilen strejka precis samtidigt också och då var det kört! Inte nog med det så fungerade inte tv:n heller. Alltså vad är oddsen att allt händer samtidigt?

Snart ska jag åka upp till stallet och rida på min finfina ponny. Han har gått styrkepass på banan två dagar i rad så idag blir det en tur i skogen. Filmade när vi hoppade några små skutt igår. Kanske lägger upp det senare om jag har tid över. Det är ungefär en vecka kvar till lovet och jag har 3 muntliga redovisningar att göra innan dess + ett nationellt prov och lite andra småsaker. Det är mycket nu!


Kommentarer
Postat av: Tove

3 muntliga? :)

2011-04-12 @ 20:01:31
URL: http://tovekarlsson.blogg.se/
Postat av: Lotta

vilken fin blogg du har! :)

2011-04-13 @ 20:01:23
URL: http://holmqwiist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0