Spontant är bra

Kom hem från pappa för ett tag sen. Det var meningen att jag bara skulle vara hemma där igårkväll men det slutade med att jag och Tove tog bilen in till stan istället. Lite spontant sådär. Spelade lite biljard och så. Jag och Tove var helt värdelösa! Vann en gång och det var endast pga tur då andra laget slog ner 8:an ;) Men riktigt trevligt iaf och vi kom inte hem förän 4 inatt. Trots detta är jag inte det minsta trött!

Snart ska jag göra mig iordning för att åka upp till stallet och ta hand om min kära ponny. Vi hörs senare!!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej :)

jag har sett dej på några tävlingar åh så har ja sett att du har blingat din kavaj åh stövlar åh så, åh ja tänkte bara fråga vart du köper ''pärlorna'' som man blingar med ;) hihi, lite dålig på att förklara men ja hoppas du fattar va ja menar :)

2011-04-03 @ 08:20:09
URL: http://viktoriaoevelina.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hej :)

jag har sett dej på några tävlingar åh så har ja sett att du har blingat din kavaj åh stövlar åh så, åh ja tänkte bara fråga vart du köper ''pärlorna'' som man blingar med ;) hihi, lite dålig på att förklara men ja hoppas du fattar va ja menar :)

2011-04-03 @ 08:20:29
URL: http://viktoriaoevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0