Födelsedagsfest, däckbyte och spökjakt

Ledsen att bloggen står i princip stilla nu. Märks på besökarna också. Har haft annat för mig än att blogga i helgen. I fredags fyllde ju Ellen år och vi firade henne med en överraskningsfest. Riktigt kul var det! Tack allihopa för att ni gjorde kvällen bäst!

Dagen efter mådde man väl inte så bra men det var bara att kliva upp och åka iväg och byta däck på bilen. Gjorde det på Magnus jobb så vi fick en rundtur runt gruvan på samma gång. Över jord :) Väldigt intressant måste jag säga. Skulle verkligen vilja ha jobb där. När vi kom hem sen så var bästa lillasyster här så vi åkte upp och köpte pizza, solade och lekte på gräsmattan. Efter det blev det en ridtur på min kära ponny. Dagen kunde inte blivit bättre måste jag säga :)

Igår kväll/natt åkte jag, Tove, Elin och några till upp till Norn för att gå på spökjakt. Trodde aldrig att jag skulle våga sätta min fot där efter kl 12 på natten men tydligen så gjorde jag det. På vägen upp så ringde jag till mamma och hade ett avskedssamtal ifall om jag skulle dö. Haha, ja så rädd var jag! Började i alla fall med att gå upp till den gamla kyrkogården som ligger typ i skogen. Inte liiiite vi skrek då. Sen gick vi ner till sjön och upp i nått högt torn där det var kolsvart. Elin och Tove var räddare än mig så dom gick inte ens upp. Haha. Åkte förbi herrgården en sväng också. Men inte såg vi några spöken heller!



Ida, Anna, Elin, jag, Jennifer och födelsedagsbarnet i knät ;D


Ellen, jag, Ida, Tove


Kvartetten samlad! Underbart <3


Min bästa inneboende


Har jättemånga mobilbilder jag vill ladda in men eftersom jag inte har någon fungerande dator så kan jag inte ladda in dom. Känns ovärt att ladda in över 1000 bilder på mammas dator. Ska dock försöka fjäska till mig en dator snart (A)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0