stressig onsdag

Har näääästan hunnit med allt jag skulle göra idag. Skolan var rätt rolig faktiskt och nu har jag nästan lov! Ska bara dit en timme imorgon och kolla på dansens dag och sen är det påsklov! Annars har jag vart i stallet. Såg en tass när jag var ute och red idag. En död alltså. Antingen från en räv eller en hund. Och jag höll på att rida över den. Äckligt som fan!

Efter stallet fick jag bära in alla vinterdäck både från transporten och bilen in i garaget, dvs 8 st. Åkte sen och solade med Ellen en snabbis och nu sitter jag här. Ska snart välja kläder tills imorgon då vi ska till Din Studio i Västerås. Vad ska man ha för kläder? Och hur ska jag kunna välja bland alla mina nya?

Måste gratta min bästa mamma också som fyller år idag! ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0