Dags för en uppdatering?

Tänkte börja blogga igen. Bara för att Tove inte ska gå om mig i antal besökare ;) Blev utring för jobb kl 7 imorse och har jobbat till för ungefär 2 timmar sen så jag är skaapligt trött. Ni får ha överseende med att min hjärna är ur funktion i skrivande stund. Ska alldeles strax sova men först ska jag prata lite med min fina vän som numera bor i USA! Alla mina vänner har dragit härifrån och jag har helt ärligt varit sjukt deppig för det. Men jag åker till Västerås imorgon och det gör mig på mycket bättre humör. :) Nu ska jag sova!
Puss och godnatt.

Kommentarer
Postat av: Tove

Hääääärligt Nathalie!!!! :D ni måste komma på fredag för nu är det helt bestämt - Kräftskiva då!!! :)

2011-08-23 @ 20:41:53
URL: http://tovekarlsson.blogg.se/
Postat av: Tove

Hur går det med uppdateringen ;) du lär ju haft hela dan på dig, när du va hemma själv ;)

2011-08-24 @ 20:00:30
URL: http://tovekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0