Filmer

Har lite tråkigt nu såhär mitt i natten så jag kollade igenom lite filmer jag hade på vimeo.com. Hittade då dessa och jag kan ju inte annat än erkänna att jag saknar det så himla mycket! 



Jag och Bobby (Lidens Cap Bobellie), en 6-årig D-ponny jag hade ca ett halvår. Lämnade bort han för nästan exakt ett år sedan. 


Bobby igen!


Min bästaste Tess! Här vinner vi en LB i Storbyn. Vann även LC:n före och tog ytterligare en placering under helgen vilket gjorde att vi även vann stora meetingpriset. 


Tess igen! Här tar vi första "hoppet" efter senskadan hon fick. 


Jag och Pompe i våras. Sista gången jag hoppade honom hemma innan vi lämnade bort han. 


Pompe i sommras när jag tog hand om han en vecka. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0