Dessa söndagar

Tog en lååång sovmorgon idag och har inte klivit upp ur sängen än. Har inte orkar laga någon mat heller utan har istället chipspåsen här bredvid mig. Jag är inte bakis, jag har bara ingen ork att göra något. Söndagar är bra onödiga ibland. Man vet att helgen snart är över och går bara och väntar på att en ny vecka ska börja. Håller ni med? Värst var det när man gick i skolan och oftast hade sparat allt plugg till söndagskvällen. Oftast kunde man inte somna heller för att man sovit alldeles för mycket under helgen. Känner ni igen er? 

Annat var det när jag fortfarande tävlade. Då såg man istället fram emot söndagarna :)


Kommentarer
Postat av: Tove

Jag tycker inte söndagar är tråkiga. Alla dagar känns lika, brukar bli dagvild och knappt veta vilken dag det är.. Fast tyckte nog som du i skolan :)

2011-12-18 @ 18:08:54
URL: http://tovekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0