Tomten jag vill ha en riktig jul

Fick min första sovmorgon på några dagar idag. Verkar inte få något jobb i helgen heller som det ser ut nu. Passar istället på att kurera mig då jag börjar bli sjuk. Vaknade imorse med huvudvärk och halsont. Mitt knä har inte gett sig heller så även där gör det också ont. Ska försöka ta mig till Coop i alla fall och köpa lite chips snart. Det är dock snöstorm ute så jag kommer inte bli nå friskare av det. Men jag klagar inte, det får gärna snöa hur mycket som helst om ni frågar mig. För om en vecka är det julafton och jag tänker då ha en vit jul!

Jag har haft besök av bästa mamma idag också. Vi har varit på Ikea och massa andra affärer och köpt julklappar. Har inte så många kvar nu och det är såå skönt. Hade lite smått panik över det där innan, men nu är det nästan klart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0