bra dag :)

Det är en trött men väldigt glad Nathalie som skriver. Vill inget hellre än att gå och sova men jag måste sitta uppe och plugga ett tag till. Har prov i psykosocialt arbete imorgon och öppnade boken för bara ett tag sen. 30 sidor i boken + alla anteckingar (y)

Dagen går inte att klaga på iaf. Blev positivt överraskad för en stund sedan. Det var fint. Att så lite kan göra så mycket.
Nu ska jag fortsätta plugga. Har sovmorgon imorgon men ska nog gå upp tidigare och plugga lite till ;) Funderar också på om jag skulle behöva åka upp till stallet och sätta på Pearl ett täcke. Skulle bli kallt på morgonen. Vi får se hur mycket jag hinner helt enkelt :)


Kommentarer
Postat av: ellen

vad var den trevliga överraskningen? :)

2011-02-23 @ 16:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0