hemsk dag

Vilken dag! Otur eller vadå? Började med att skippa första lektionen för att sadelutprovaren kom till Pompe. Och tror ni inte att jag blir tvungen att sälja min Prestige Meredith D? Den passar inte längre :( Fan också! Passade på att fixa stallet och rida när jag ändå var där. Det är is överallt så det finns typ ingenstans att rida om man inte vill slå ihjäl sig. Höll på att flyga av också för att min häst är rädd för saker som inte finns. (Y)

När jag väl kommer till skolan sen så finns det ingen parkering på skolan jävla kassa parkering. Kunde ju inte direkt göra som Madde och göra min egen parkering och riskera ett parkeringsböter till, så jag fick parkera jättelångt från skolan och gå resten av vägen. Kan ni gissa om jag var sur när jag kom till lektionen sen eller? Det enda positiva idag är väl att vi fick våra studentmössor! :)

Nu ska jag sova så kanske jag är på bättre humör imorgon. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0