onsdag

Kom nyss hem från stallet. Tog med mig min underbara ponny och Fridas depplista på spotify och gick ut och gick en stund. Inte för att jag är deppig utan bara för att! Skönt var det i alla fall, speciellt efter att ha suttit och skrivit prov i 2 timmar idag. Fick skrivkramp till slut men det kanske inte är så konstig efter att ha skrivit 10 sidor? Det sorgliga i det hela är att jag inte ens kommer får mvg för att jag bara stressade igenom de sista uppgifterna. Livet är hårt!

Resten av kvällen ska jag bara njuta av att inte ha något äckligt prov att plugga till :D Kanske kommer upp en film sen ridhuset i måndags också. Beror på om datorn tänker sammarbeta med mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0