bara för att jag har tråkigt

Jag kommer från: Hedemora
Vad heter du: Nathalie
När fyller du år: 26 juni
Tycker du om någon just nu?: ja det gör jag
Jag samlar på: inget speciellt
Gröna eller röda äppeln: spelar de nån roll?
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Tove
Gillar du golf? nja
Vilken tid gick du upp idag? 08.30
Har du sovit i din egna säng inatt? ja
Har du sovit ensam inatt? ja
Vem sov du sist med? en väldigt fin person
Har du strumpor på dig nu?  ja
Hur svarar du i telefon? hallå?
Vad ska du göra ikväll? borde plugga men orkar inte
Är du bra på att laga mat? haha nej, riktigt dålig faktiskt
Gillar du att dansa? haha nej
Hur vig är du? inge vig alls
Vilken är din favoritglass? bra fråga
Tror du på ett liv efter döden? får väl se då
Bor dina föräldrar tillsammans? nej
Är du morgon eller kvällsmänniska? kvällsmänniska!
Vilken ögonfärg har du? blå/grön?
Vilka hårfärger har du haft? blont, och med mörka slingor typ
Har du någon gång gråtit dig till sömns? jaa
Äru beroende av något? ja 
Senaste låt du hörde? melissa horn - sen en tid tillbaka
Brukar du bädda sängen? typ aldrig
Har du kysst någon den sista veckan? nej
Vem kramade du senast? pappa tror jag 
Var du glad igår? jadå 
Sminkar du dig? ja
Känner du dig värdelös? inte just nu nej

Kommentarer
Postat av: Tove

Sv: Haha ja, man ska inte förändras för en annan. Men svårt att låta bli. Hade inte lusten till bloggandet, men nu har den kommit lite tillbaka.



Ja både bra och dåligt med 2010. Tävlings säsongen sög ju iaf för det mesta.

2011-01-31 @ 22:25:01
URL: http://tovekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0