mål för 2011

Då var målen för 2011 klara då. Har inte så stora mål med Pompe då jag inte tänker satsa lika mycket iår som tidigare eftersom jag inte får tävla "på riktigt" nu. Jag ska dock börja träna mer själv. Måste få upp min kondition och sen ska jag ta tag i mitt träningsprogram jag fick i somras. Mitt knä måste byggas upp också så det förhoppningsvis ska sluta hoppa ur led. Vet inte om träning kommer hjälpa men det är värt ett försök.

Målen med Pompe då. Först och främst att få honom så fin som möjligt, ut och tävla några avd. B med bra resultat och sedan säljas. Det är så det ser ut nu i alla fall. Ska bli spännande att se hur denna tävlingsäsong blir. Hela 2010 gick åt helvete rent tävlingsmässigt men nu blickar jag framåt och hoppas att 2011 blir mitt och Pompes år!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0