nattblogg


Så sitter man uppe till sent på nätterna igen då. Kan inte sova alls längre så det är väl lika bra det. Blir rätt skönt när skolan börjar och man kommer in i alla rutiner igen. Man får inte lika mycket tid till att bara gå och tänka heller.

Jag har i alla fall bestämt mig för att 2011 ska bli ett bra år! Ett år där jag ska ha kul och inte bry mig så mycket vad alla andra tycker, ett år där jag ska tänka mer på mig själv och inte bara på andra, ett år där jag tar studenten, ett år där jag och Pearl blir ett team igen och ett år jag inte får tävla ponny längre. Nej men 2011 blir bra. Det var egentligen 2010 också.

För övrigt så händer det inte så mycket i mitt liv så jag har inget att blogga om. Vaknar rätt sent på dagarna, åker till stallet, sitter vid datorn och sen inge mer. Så vi hörs igen när jag har något vettigt att säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0