Gästbloggare Elin Berggren

Ja, en himla massa gästbloggning på Nathalie's blogg just nu. Varför? Jo, för hon är för lat för att blogga själv! Dessutom är hon ganska sliten och trött efter att ha varit på Peace & Love hela veckan och haft roligt. Jag är inte alls (läs: väldigt) avundsjuk över att hon har bott på en lortig camping och lyssnat på massa bra artister. Nästa år ska jag dit!
Dessutom har hon träffat Johan Palm. Men det är jag inte alls avundsjuk på. seriöst.
Nu när hennes förra gästbloggare, Tor Eriksson, inte är hemma hos henne längre funderar jag på att flytta dit igen. Då kanske jag äntligen kan få lite ensamtid med henne igen, som jag längtar! Om hon inte ska jobba imorgon ska jag nog kidnappa henne och åka till skåne eller nåt. Eller ne, jag ska nog bara pussa på henne lite grann.
Vi ska iallafalll åka till Stockholm snart. snartsnartsnart, yes! Gröna Lund? Sommarkrysset? Allsång på skansen? Shopping? Ja, undra vad vi ska hitta på? Hm... Det blir nog trevligt och om ni är sugna på att följa med så hojta till bara!!!
Till sist vill jag bara säga att Nathalie är bäst i världen.
pusssssss
/elin.

www.elinb.blogg.se


ps. så här ser jag ut om ni inte redan visste det. hejdååååååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0