Gästbloggare: Ellen

Hej på er, Ellen här och lämnar ett avtryck som gästbloggare. Nu när vi inte längre är klasskompisar efter 6 år ihop pratar vi på facebook då och då, men det blir liksom inte samma sak. Mycket har hänt sen studenten och mycket mer kommer ske innan sommaren är över, det kan jag sätta mina pengar på banken på, fast...några sånna hade jag ju inte tyvärr. Lite jobb, jobb och åter igen jobb kirrar klirret i kassan.

Vad är det egentligen meningen att man ska skriva som gästbloggare? Brukar inte vara gästbloggare nämligen...Men kan i alla fall skriva att Nathalie är en väldigt fin vän som jag kommer sakna tusan när jag åker bort, hoppas hon kommer sakna mig! Drömmen vore ju att hon satt sin rumpa på ett flyg till New York och hälsade på mig, men vi får väl återgå till samtal på facebookchatten.




Puss och kram!
//Ellen the best, ingen protest.

Kommentarer
Postat av: Tove

Hörru nu får du ta och uppdatera lite tycker jag! :)

2011-07-19 @ 00:10:44
URL: http://tovekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0