Gult hår

Det blev ingen rensning av hästsaker igår. Men jag lovar, jag ska ta tag i det nästa vecka! Istället blekte jag mitt hår. Skulle egentligen bara bli några slingor men vi råkade ta för mycket så det blev nästan helt blont. Eller ja, GULT kanske man ska säga :O Försöker nu göra något åt eländet och har nyss lagt i fler slingor. Snart kommer Frida ner och lämnar silverschampoo också så förhoppningsvis ska det bli bättre. Det visar sig om en halvtimme ;)

Knappt så jag vågar lägga ut bild på hur det såg ut, men jag gör det ändå. Och ni får ursäkta min limegröna t-shirt som jag fick på Hera-hoppet för några år sedan. 



Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

jätte fin header!

2011-07-08 @ 18:15:40
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0