Dålig uppdatering!

OJ, förlåt eller något. Jag har glömt bort bloggen att tag känns det som. Kom hem från jobbet för nån timme sen. Slutade tidigare då jag var så sjukt trött och ville hinna hem och sova innan tävlingen ikväll. Eftersom jag jobbar själv och inte har någon att prata med på hela dagarna så brukar jag lyssna på musik. Jag har dock ingen mottagning på mobilen på jobbet så radion är det helt uteslutet att lyssna på. Hittade då en väldigt gammal spellista på mobilen med Johan Palm som räddade min dag. (Ja jag var ett fan av Johan Palm förut;) haha.

Senare ska jag ut till Vikmanshyttan igen och titta på när lillasyster ska rida sin första hopptävling. Det ska börjas i tid! Även Elin ska dit så det blir kul :) Men först måste jag sova nån timme eller två. Att börja halv 7 på morgonen tar ju livet av en :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0