morgonpigg?

Klockan ringde halv 7 morse och då åkte jag och släppte ut Pompe. Jag har hand om honom den här veckan för hans fodervärd är borta. Så lite senare så ska jag åka ut och rida också. Fick veta när jag gick upp imorse att jag hade haft inbrott i min bil också. Vet dock inte om de tagit nått för jag minns inte vad jag hade i den. Så nu är en ruta helt sönderslagen. Tur att man har larm på den i alla fall! Men seriöst, vad har man för jävla liv när man går runt och slår sönder bilar? Det var inte bara min bil utan även några till här i området.

Snart kommer Tove förbi och hämtar mig och så ska vi åka vidare till arbetsförmedlingen. Vuxenpoäng på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0