När du sitter på uteserveringen där vi satt igen, kom ihåg mig då

Vaknade nyss efter att ha sovit i två timmar :O Idag har jag hunnit med att hoppa lite på Pompe. Hur kul som helst! Elin följde med och filmade lite så vi får se om jag hinner ladda upp nån film senare. Annars har jag ringt om lite jobb och sånt som man tydligen måste nu när man inte går i skolan längre. Ni som går i skolan, ta vara på tiden! Jag saknar skolan efter 2 dagar!! Men imorgon ska jag börja jobba och det kommer nog bli bra :)

Ni får en bild på en nyvaken Nathalie bara för att jag har fått en ny dator med webbcamera. Ni måste ju hålla med om att det märks på uppdateringen att jag fått en egen dator igen i alla fall?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0