Hoppningen

Lovade ju en film från idag så här kommer den! Hindret ligger på ca 90 cm och han klipper det hur lätt som helst. Höjde sedan upp till 1 meter och det fanns inte en tvekan i ponnyns huvud. Han har verkligen blivit fin att rida också. Alice har ridit rätt mycket dressyr och markarbete tror jag och det märks verkligen! Hon har gjort ett jättebra jobb med honom på bara den här korta tiden hon haft honom. Då kan ni tänka er hur bra dom kommer vara om ytterligare några veckor!

Det märks verkligen på mig att jag är ringrostig. Dessutom kan jag inte sitta ordentligt för jag hade sån träningsverk från igår. Så ni får ha lite överseende med det ;) Pompe var lite småseg när jag red fram men mot hindren rusade han vissa gånger bokstavligt talat. Försökte bara tänka på det Ulle sa, att ha en bra galopp och sen hålla i mycket mot hindren. Ponnyn är i alla fall bäst!

 




Kommentarer
Postat av: Sussi W

Nostalgi : )

2011-06-15 @ 09:03:14
URL: http://www.susannewidner.com
Postat av: warnmark -foto & hälsa

Sv; Åh vad roligt. Det är ju en bit att köra :)

2011-06-15 @ 14:31:29
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0