Årets första träning och ny sadel

Träningen idag för Sussi var bäst! Min häst var huuuur fin som helst och gjorde allt jag bad om. Helt otroligt vad fin han har blivit över vintern, trots att jag knappt har ridit nått.

Köpte en sadel idag också. Så nu har jag 3 st hoppsadlar till en häst. Nödvändigt? Inte direkt. Ska iaf sälja den köpte för några veckor sen för den passar inte. Pearls Prestige ska jag dock ha kvar för den kommer jag aldrig klara av att sälja. Sadeln jag köpte idag då, en begagnad Globus Clic. Ljusbrun tyvärr men det får duga. Huvudsaken är ju att den passar Pompe. Men de känns ju lite konstigt att gå från en ny Prestige Meredith D till en Globus som kostar 20000 mindre. Men men, huvudsaken den passa hästen som sagt.

Nu ska jag sova. Ska upp tidigt imorgon för att hinna plugga till religionsprovet innan skolan. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Sussi W

Han gick jätte fint : )

2011-04-03 @ 12:34:53
URL: http://www.susannewidner.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0