Det är inte lätt när det är svårt

Sitter hemma hos pappa nu. Har firat deras bröllopsdag, ätit god mat och sett på filmer. Trevligt :) Ska gå och sova tidigt idag. Sov inte många timmar inatt så jag är sjukt trött. Kanske ska börja stänga av mobilen på nätterna? Fast nee. Skulle aldrig klara av det. Dessutom är det rätt kul när folk smsar ;)

Har funderat en del över tävlingen idag också. Känns som att det är dags att ta ett beslut hur jag ska göra med Pompe. Ha kvar och fortsätta träna och kanske tävla lite? Sälja honom till någon som inte ställer lika höga krav som mig? Låna ut? Ja jag vet inte faktiskt. Måste ju tänka på vad som är bäst för Pompe också. Har dessutom en till ponny där uppe i stallet så helt hästlös blir jag ju inte. Svåra beslut!


Kommentarer
Postat av: Zylcarbon

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site

2011-05-05 @ 18:22:48
URL: http://zylcarbon.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0