provprovprov

Nu har proven börjat komma ikapp oss igen. Har prov på EU imorgon som jag försöker plugga till nu, datorn lockade dock mer och nu har jag fastat här. Sen har jag religionsprov på måndag, vilket betyder att jag måste plugga över helgen. Finns det nått värre eller? Se har jag tusen inlämningsuppgifter och redovisningar. Men jag gör som alltid, skjuter problemen framför mig ;)

Hann upp till stallet en liten sväng också. Skulle ha ridit men hovslagaren hade inte hunnit slå på skorna än och jag orkade inte vänta. Förövrigt så lyssnar jag på deppmusik, fast jag inte är det minsta deppig. Men det är fint :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Brabrabraaaa :D vi ska ha kul !! Inge depp. Btw as snygg bild :)!

2011-03-24 @ 23:19:45
URL: http://tovekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0