Visst ska man försöka komma tillbaka?

Gjorde ett försök att gå till skolan idag och det gick faktiskt bra. Grät bara två gånger, men de måste man väl få göra? Kändes dock lite jobbigt att komma ut i verkligheten igen efter att ha tillbringat tre dagar hemma på soffan. Hade inte så mycket att ta igen i skolan i alla fall, vilket jag trodde.

Känner att jag är på rätt bra humör idag. Tycker dock att det känns fel, så varje gång jag påminns om det så blir jag deppig. Har inte orkat åka upp till stallet än. Det känns fel på nått sätt. Jag orkar inte tag i det än. Samtidigt så ha jag ju en till ponny där uppe som jag borde ta hand om. Men jag försöker intala mig att han förstår varför jag inte är där. Och det gör han nog.

Måste säga att alla har vart helt fantastiska som brytt sig så mycket om hur jag mår osv. Har fått massor med sms, folk som skrivit på facebook, folk jag pratat med och så. Tack så jättemycket allihopa, ni ska veta att det betyder väldigt mycket! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0