jag vet att jag måste ta steget ur vår sista dans

Sitter och försöker skriva rapporten till projektarbetet men kan inte koncentrera mig alls. Det är så mycket minnen som kommer upp när jag går igenom alla datum. Helt sjuk att jag fortfarande kommer ihåg. Jag vet att jag inte ska tänka så mycket, men gör det ändå. Jag vet att jag mår bäst av att försöka komma över, men det är inte så enkelt. Jag vet också att allt var ett bra tag sen och att du förmodligen släppt allt för längesen, men jag kan inte.

Snart ska jag fixa lite mat till mig och min inneboende. Lär nog ge upp pluggandet för dagen. Jag gör som alltid, skjuter problemen framför mig. Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0