tillbaka till verkligheten

Idag var sadelutprovaren till stallet igen. Det konstaterades ju för några veckor sedan att min Prestige inte passade så idag provade vi några andra. Fanns två som passade bra och de var en Santa Cruz celine och en Globus Clic. Har inte bestämt mig för vilken jag vill ha än men vill helst ha en begagnad då jag hatar att rida in sadlar.

Red ut på min busponny också. Höll på att flyga av flera gånger när han började bocka och göra sina luftsprång i galoppen. Dock tycker jag det bara är kul att killen fortfarande är pigg. Började även klippa Pompe men skären på klippmaskinen strejkade efter halva halsen. Så nu har jag en väldigt fin halvklipp ponny uppe i stallet.

Snart ska jag och min inneboende Elin se på film. Vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0