Elitloppet

Hela dagen har spenderats framför TV:n och elitloppet. Jag ÄLSKAR trav om ni inte visste det! Har till och med gått på travskola när jag var mindre och var och kollade på trav ganska ofta. Nu har jag dock tappat väldigt mycket men jag tycker det är sjukt kul att kolla på ändå. Loppet var helt otroligt och Brioni lyckades ta hem segern trots sin dåliga startposition. Helt fantastisk häst!

Nu ska jag sova så jag orkar upp och fika på första lektionen imorgon ;) Tycker vi har väääldigt ansträngande dagar kvar i skolan. 4 skoldagar kvar dessutom, om man inte räknar med studentdagen och då vi ska till Stockholm. Galet!


Kommentarer
Postat av: Tove

Du kan va full

2011-05-30 @ 14:45:54
URL: http://tovekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0