Foderhäst sökes!

Har suttit och kollat runt så mycket på hästannonser att jag snart kan alla utantill. Det är ingen som passar heller och OM man nu skulle hitta nån intressant så står den för långt bort. Är det ingen som vet någon storhäst som ska lånas ut? Håller på att bli galen av att vara såhär rastlös.

Igår var jag upp till stallet och plockade undan lite saker i alla fall. Fick med mig 4 stora höpåsar hem med saker som ska tvättas, säljas eller kastas. Har dessutom MASSOR med saker kvar där uppe. Pearls saker har jag ännu inte orkat tagit tag i. Vi får se om jag gör det någon dag.

Nu åskar det för fullt ute så jag måste stänga av datorn. Vi hörs! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0