Stockholm och massa mer

Sitter hemma ikväll och bara tar det lugnt och ni anar inte hur skönt det är. De senaste dagarna har det blivit lite för lite sömn och de känns nu vill jag lova. Håller på att somna här framför datorn.

I onsdags var vi här och grillade och sen drog vi ut på halvan. Efter halvan gick vi hem till Ellen och hade världens längsta efterfest som varade tills donken öppnade kl 7. Sen direkt från donken till skolan och hoppa på bussen till Stockholm! Sov nån timme på bussen och sen var det museeum och gällde innan några timmars shoppning. Hittade det sista inför balen så nu är nästan allt klart :) På kvällen gick vi till dramaten och kollade på romeo&julia. Kan inte uttala mig om teatern var bra eller inte för jag somnade efter 10 min. Var hemma igen vid 1 på natten och fick några timmars sömn innan skolan började igen. Väldigt roligt har det varit i alla fall så det var lätt värt.

Nu ska jag skicka in min sista skoluppgift och sen är jag klar med allt i skolan. Har även fått reda på lite betyg och hittills är jag nog rätt nöjd :)

Pusssss.


Kommentarer
Postat av: Tove

"grillade" ;)

2011-05-28 @ 02:21:48
URL: http://tovekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0