STRESS

När jag gick till skolan imorse kände jag mig bara liiite stressad över allt som ska göras. Nu när jag kommit hem är jag JÄTTESTRESSAD och får snart en jävla psykbryt på allt. Den här veckan har jag BARA två prov, två inlämningsuppgifter och en muntlig redovisning på 15 min. När hade dom tänkt att man ska hinna allt? Skriver jag dessutom inte MVG på ett av proven så kommer jag inte få det i betyg sen. Nej jag har ingen press alls på mig! (ironi Ellen och Alex ;))

Gör en liten paus i pluggandet och åker ner och hälsar på Pompe sen. Vi ska skriva papper och lämna lite hö och sådär. Så jag får pussa på min älskling idag också. Undra när det börjar kännas som att jag faktiskt har lånat ut honom?


Kommentarer
Postat av: ellen

jag fattade på EN GÅNG! ;)

2011-05-09 @ 18:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0