Trött och sliten

Är äntligen hemma efter en helt fullspäckad dag. Gick upp halv 7 imorse för att åka iväg till Heby och vara funktionär på Södras hopptävling. Stod på banan från kl 9 på morgon till kanske 5 på eftermiddan. Byggde om banan, flaggade, krattade och var prisutdelare. Solen låg på hela tiden så jag är helt röd i hela ansiktet och det bränner jättemycket. Mina fötter värker och det svider i ögonen för att jag är så trött.

Åkte direkt upp till stallet efteråt och fixade allt. En sak som jag inte berättat för er än är att Pompe flyttar imorgon. Till en fodervärd. Så jag packade ihop lite saker som jag ska tvätta och fixade ordning Pompe, klippte manen osv. Det känns såklart sorgligt att det är sista natten han står vi vårt stall men samtidigt känns det bra då jag tror att han kommer få det väldigt bra. :)

Just ja! Måste ge en extra eloge till mig själv för att jag hela tiden lyckas försöra allt. Duktigt Nathalie, fan vad bra du är!


Kommentarer
Postat av: Elin Berggren

sluta, du förstör inte alls! du behöver inte oroa dig, det behöver inte betyda någonting!

2011-05-07 @ 23:44:40
URL: http://elinb.blogg.se/
Postat av: Tove

LYSSNA PÅ OSS NATHALIE, men efter idag OM du inte hör något, så kan det va som du trodde igår. Och då jävlar!

2011-05-08 @ 16:20:29
URL: http://tovekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0