Träningslägret

Har inte hunnit berätta någonting om lägret jag var på. Måste säga att jag är så sjukt nöjd med båda dagarna. I torsdags var det markarbete, travade bommar och både trav och galopphoppade. Pompe skötte sig fint men blev väldigt stark vilket resulterade till finfina blåsor på båda händerna.
I fredags var det banhoppning som gällde och Pompe var helt fantastisk! Det blev lite missar ibland pga ryttarfel men i det stora hela är jag så sjukt nöjd. Ulrica var verkligen superbra att träna för och jag har fått sån hjälp med hur jag ska rida Pompe. Mitt självförtroende växte nog en aning också!

Film från banhoppningen i fredags som snälla Catrine har klippt ihop:










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0