Irriterad

Tänk att de finns vissa personer som kan uppföra sig hur dom vill. Falska människor som ena stunden fjäskar så in i helvete och som andra stunden går och pratar skit om samma person bakom ryggen på den. Jag förstår inte hur man har mage att göra så och hur man orkar med att leva med sig själv. Vissa verkar inte ha något samvete alls.

Jag skiter fullständigt i om du drar härifrån och förstör ditt liv och din framtid genom att strunta i allt och alla. Det enda som stör mig är att du snackar så jävla mycket skit och att du dessutom lyckas få folk att tro på vad du säger. Och förresten så är det JAG som har köpt min bil och det är JAG som betalar mina saker. Sluta klaga på saker när du inte vet fakta! Må hända att jag är bortskämd ibland, men jag är i alla fall snäll mot folk och jag är inte ens en hundradel så falsk som dig! Måste säga att du i alla fall lyckas få folk att reta upp sig på dig. Gratulerar!

Så nu har jag avreagerat mig lite och ska fortsätta kvällen med att plugga. Ha det så bra alla snälla och fina :)


Kommentarer
Postat av: Anna Berggren

man får koppla bort dom där människorna som bara suger energi ur en! :)

2011-05-11 @ 20:24:31
URL: http://annaberggren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0