11-11-11

Klockan är nu 00.00 och nu är den den 11-11-11, lite coolt sådär. Minns att jag red min sista riktiga tävling på Pompe 10-10-10, alltså förra året. Just nu ligger jag och lyssnar på radio eftersom jag bara har en timme kvar på spotify trots att det knappt har gått en halv månad.. Imorgon ska jag följa med pappa och kolla på bilar. Han ska köpa en ny och eftersom jag ändå inte har något att göra så följer jag med. Känner egentligen att jag bara vill jobba nu men vad ska man göra om det inte finns något? Ska ta tag i det här med jobb ordentligt på måndag, för jag vill faktiskt jobba!!

Tror att helgen kan bli väldigt bra då jag har en hel del att göra. Ska hjälpa Alice med Pompe, hjälpa Jennie att måla, sen planeras det för en utgång på lördag och sen en middag på söndag. Blir nog bra! Nu ska jag sova så jag orkar upp tidigt imorgon. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0