Nattblogg

Sitter ensam i mörkret och lyssnar på Lugna Favoriter. Rätt så mysigt faktiskt. Hela dagen gick åt att rensa bland alla saker i mitt rum, städa och rensa hela min garderob. Rensade undan rätt mycket och hittade även kläder jag glömt bort att jag hade. Har lite kvar som jag tänkte fortsätta med imorgon. Men det blir fiiiint :) Nu på kvällen har jag skypat med älsking i över en timme och jag saknar honom så!! <3

Läste nyss ett inlägg någon hade gjort i en facebookgrupp angående pessoabett och om jag orkat hade jag kunnat skrivit mina åsikter här på bloggen. Men jag orkar varken skriva eller ta någora diskussioner om det så jag låter nog bli ;) Men det är lite kul att läsa hur upprörda vissa blir och hur mycket alla tycks veta. I en sån där diskussion (och i de flesta diskussioner som har med hästar att göra) tror sig alla veta bäst och tror att sitt eget tänk och sätt är det enda rätta. Kan säga att jag varken är för eller emot. Olika hästar och ryttare passar på olika sorters bett och så kommer det nog förbli :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0