Onsdag

Slänger ihop ett inlägg bara för att min statistik varit så bra de senaste dagarna ;) Har precis pratat i skype med älskling så jag är glad :) Annars har jag inte gjort så mycket mer idag. Klev upp ur sängen lite efter ett, lagade mat, gick och la mig igen och kollade på AA, gick till affären och köpte en chipspåse, gick och la mig igen. Typ så har min dag varit :)

Igår hade jag dock en mindre trevlig dag då jag började med att MISSA BUSSEN till jobbet. Eller egentligen missade jag den inte utan busschauffören såg mig inte eftersom det är ganska mörkt på morgonen och jag satt inne i busskuren. I lite halv panik gick jag istället till bilen och fick börja med ATT SKRAPA RUTOR. Stressade sen vidare mot jobbet när fösterrutan börjar imma igen. Fick stanna och vänta tills fläkten började fungera vilket tog ett bra tag. Väl framme vid jobbet HITTAR JAG INGEN PARKERING utan lär fickparkera in på en jätteliten parkering vilket också tog ett bra tag. Hemsk dag, tur att den är över!

Imorgon ringer jag och kollar med jobbet om det finns mer jobb annars tar jag nog en sväng hem till Hedemora igen. Det visar sig. Nu ska jag kolla klart på AA och sen sova. Pusssss N.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0