Pompe

Medan alla andra är ute och festar så sitter jag hemma och kollar på Idol och taggar för jobb imorgon. Har dock inget emot det. Åker ner till Västerås ikväll då jag börjar tidigt imorgon.
Idag har jag ridit och hoppat på Pompe och det var sååå kul :D Han gjorde hela min dag! Så fin var han och Alice gör ett kanonjobb med honom! Ställde fram ett räcke och en oxer och hoppade lite enkelt bara för skojs skull och det var verkligen roligt :) Har inte hoppat honom sen i början av sommaren men jag hittade knapparna rätt fort. Men visst är jag ringrostig. Ni anar inte hur mycket man tappar när man inte haft häst på 5 månader. Kommer ha ont i hela kroppen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0