Trav

Igår följde jag med pappa upp till Romme och kollade på trav och åt god mat. Mycket trevligt! Spelade lite också men vann inget då mina hästar tydligen inte förstått att det var trav som gällde, utan galloperade istället. Jag spelar nämligen ALDRIG på favoriterna. Tycker det är helt ovärt och tråkigt. Det är mycket roligare att spela på någon högoddsare som inte så många tror på. Att spela på favoriter är fegt ;)

Efter travet åkte jag hem till pappa och sov där och nu har jag precis kommit hem. Sitter och väntar på att det ska bli lite varmare ute så jag kan åka och måla. Fick skrapa rutorna på bilen för första gången i år. Nu dröjer det inte länge förän snön kommer. För exakt ett år sen hade vi snö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0