Vad vill ni läsa om?

Tråkig dag som blev precis som jag förutspådde inatt. Sov bort halva dagen och har varit trött och seg hela dagen. Har egentligen inget vettigt att skriva om så jag funderar på att lägga ner det här med att blogga. Har inget att skriva om då det inte händer speciellt mycket i mitt liv. Så nu gör vi såhär. Ni kommenterar vad ni vill att jag ska skriva om, ju mer kommentarer - desto bätte. Ni kanske har några frågor som jag ska svara på eller vill veta vad jag tycker om något. Får jag inga kommentarer så får ni heller inget att läsa om. Är vi överens? Bra! :)

Imorgon är det dock klassfest! som jag har längat :D Bästa klassen!!!

Kommentarer
Postat av: Tove

Titta på bilden och kom på vad det är för spec med bilden och med imorn ;) Skit kul egentligen!!

2011-11-18 @ 20:39:06
URL: http://tovekarlsson.blogg.se/
Postat av: ellen

ja du kan ju börja med att gå in på kvartetten

2011-11-18 @ 22:23:54
Postat av: alexandra

sluuuuta deppa och skriv om saker du tycker om! plus att du ska skriva på kvartetten NU.

2011-11-19 @ 11:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0