Onsdag och lite planer

Efter att ha skypat med älskling tidigare idag blev jag på bra humör och har sedan dess fördröjt tiden med att kollat på AA, följt med mamma och handlat, och kollat på gamla filmer på mig Pompe och Tess. Helt okej dag :) Imorgon ska jag träffa Elin och på fredag ska jag ut och rida Pompe. Kan inte bli så mycket bättre :D Sen hoppas jag på jobb i helgen!

Just nu sitter jag och kollar igenom massa gamla bilder, musik och blogginlägg medan alla andra verkar vara på karaokekväll på Halvan. Ska även lägga in massa gamla filmer i datorn, men det får nog bli imorgon :) PUSS


Kommentarer
Postat av: Tove

Nytagen bild? :)

2011-11-03 @ 14:34:53
URL: http://tovekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0