coca cola, cheeseburgare, fotboll och idol

Ja det var tydligen fotboll på tvn ikväll, inte hockey som jag trodde tidigare. Själv föredrar jag mobilen och datorn före en sport som jag inte är insatt i överhuvudtaget. Jag förstår inte riktigt vitsen med att springa runt och jaga en boll i 90 minuter ;) Har även varit väldigt onyttig och tryckt i mig två cheeseburgare och en massa coca cola.

Just nu sitter jag i min ensamhet och kollar på idol. Tor och hans kompisar drog vidare på fest och sen krogen. Själv föredrar jag en lugn kväll framför tvn med min coca cola. För det är nämligen läsk jag tänker hålla mig till ett bra tag framöver nu!


Kommentarer
Postat av: Anna Berggren

hahaha, nathalieeee vad du får mig och skratta när du skriver sådär om alkoholen :D

2011-10-08 @ 16:13:01
URL: http://annaberggren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0