Dag 10 - 10 st. sanningar

1. Jag är väldigt blyg, speciellt för nya människor.
2. Jag har haft världens sämsta självförtroende, men det börjar bli bättre.
3. Jag är en enormt dålig förlorare.
4. Jag sätter alltid jättemycket press på mig själv och vill att allt jag gör ska vara perfekt.
5. Jag är sällan nöjd med något jag gör.
6. Jag säger oftast alltid vad jag tycker.
7. Jag saknar skolan sjuuuukt mycket och funderar på att börja plugga igen.
8. Jag tycker hösten är deprimerande och vill att det ska bli sommar igen.
9. Jag är väldigt envis och ger mig sällan.
10. Jag är beroende av min mobil och lämnar den inte en sekund.

 


Kommentarer
Postat av: Anna Berggren

SV: haha, det var superkul där. men som sagt, synd att du inte kommer ihåg något. det blir så om man envisas med att inte dricka med måtta ;)

2011-10-03 @ 14:30:04
URL: http://annaberggren.webblogg.se/
Postat av: Angel

Jag tror du har snott mitt namn ;P

2011-10-06 @ 01:10:31
URL: http://dinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0