Fredag

Klockan är halv 12 och jag ligger fortfarande kvar i sängen. Vaknade bara för en liten stund sen men hade kunnat somna om och sova hela dagen känns det som. Ska gå upp och duscha och försöka fixa nån mat innan Tor kommer hem från skolan om några timmar.

Ikväll är det tydligen hockey som gäller då Sverige spelar. Jag är ingen jätte fan av hockey och gillar mest när de tacklas och slåss, men de kan kanske bli kul ändå. Planer för helgen har jag inte orkat tänka på än. Kanske åker hem nått imorgon eller på söndag, vi får se. Det blir i alla fall en väääldigt lugn helg för min del!

Det blir en bild på min saknade Pearl, bara för att det är exakt 7 månader sen nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0