Jag har inte glömt bort er, jag har bara inte tid

Är förvånad över att ni fortfarande orkar besöka denna övergiva och tråkiga blogg. Jag har börjat jobba och skyller den dåliga uppdateringen på det. I förrgår jobbade jag från halv 8 på morgonen till 10 på kvällen så ni kan ju räkna ut hur mycket tid jag har över ;) Härligt med ett jobb i alla fall så jag ska inte klaga :) Resterande vecka ser ut som följande:

torsdag: jobb
fredag: jobb
lördag: hem till Hedemora, middag, och ev. någon av halloweenfesterna
söndag: bara ta det luuugnt

Trots min lediga dag idag gick jag upp vid 7 för att tvätta. Har även hunnit städa lite och handlat. Resten av dagen tänker jag däremot inte gör någonting förutom att möjligtvis gå till skafferiet och hämta en chipspåse. Sen ska jag fortsätta kolla på Andra Avenyn i väntan på att Tor ska komma hem från hockeyn ikväll :)

Bläddrade tillbaka i mina mobilbilder och hittade lite roliga bilder från i vintras:D

Kommentarer
Postat av: Elin Berggren

Du får följa med i vinter igen och åka madrass ner för åkern!!

2011-10-26 @ 20:36:31
URL: http://elinb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0