Planer

Tog tåget hem till Hedemora vid halv 11 imorse. Har sedan dess hunnit tagit en promenad med mamma och Nelly, (en hund vi var hundvakt till). Jag har även hunnit med att handla och fika lite med mamma. Efter det tog jag subarun och åkte vidare till Vikmanshyttan och hälsade på pappa. Han och Matilda höll på att plocka iordning i källaren så att Matilda skulle få ett eget garage till sin cross och fyrhjuling. Blev kvar där och åt och pratade lite. Följde med pappa upp till affären också och spelade på sånt där tips. Man skulle sätta 1, X eller 2 på hockeymatcher och jag kan absolut iiingenting om hockey! Pappa gjorde i alla fall en rad till mig men tyvärr så vann jag inget, men kul var det!

Imorgon ska jag ut och gå med mamma på förmiddagen (och ja det är sant, jag skiver inte bara så för att försöka låta duktig ;)) sen funderar jag på att åka ut och hälsa på farmor och farfar en sväng. Ska bara ringa och höra först om dom är hemma! På eftermiddagen/kvällen är det hästplaner som gäller! Mycket trevligt! :)


Var förresten uppe i stallet för några dagar sen och plockade ner Pompes alla plaketter och hans namnskylt från boxen. De har suttit kvar, trots att Pompe flyttade för 5 månader sen och en ny häst har flyttat in i hans box.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0