Halloweenfest var det!

Min första sovmorgon och jag vaknade halv 8 och hade svårt att somna om (Y) Antar att jag börjar vänja mig vid att gå upp runt 6 på morgonen. Jobbet rullar på och jag är nu ledig över helgen. Ska börja göra iordning mig och packa lite inför färd mot Dalarna lite senare. Ikväll ska vi först på middag hemma hos Frida innan vi åker vidare mot halloweenfesten i Vikmanhyttan. Förra året blev det inte riktigt som planerat men det här året kommer jag minnas mer, jag lovar! Har precis fått ihop allt till min utklädnad också. Den blir rätt enkel och kanske lite tråkig, men det är så det blir när man alltid är ute i sista sekund!

Förra året. Fler bilder hann vi inte riktigt med..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0