Dag 1 - Presentera dig själv

Som alla redan vet heter jag Nathalie och är 19 år. Jag tog studenten i somras efter att ha gått på Barn och fritidsprogrammet i 3 år. Jag har inget riktigt jobb men håller på och söker. Tillsvidare är jag vikarie på Hemtjänsten och har jobbat lite extra på andra jobb. Jag har skilda föräldrar och en lillasyster på pappas sida. Matilda heter hon är och världens sötaste!

Mitt största intresse har alltid varit hästar och jag har en egen ponny som nu är utlånad på foder. Paultje heter han och är en holländsk import född 2001. Tidigare har jag tävlat till och med LA hoppning, LB dressyr och debutant fälttävlan. Men efter 10 år som hästägare har jag nu släppt hästarna och ägnar dagarna åt att försöka hitta jobb, umgås med vänner och min underbara pojkvän.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, om ni undrar nått så får ni fråga istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0