Hästsaker

Sitter och kollar på Rockbjörnen medan resten av familjen redan sover. Ja jag är faktiskt hemma i Hedemora nu, vilket jag inte har varit så mycket den senaste tiden. Har jobbat idag och ska jobba även imorgon så det känns bra :) Sen har jag även tagit mig tid att gå igenom hela förrådet med hästsaker. Har väl ca 5 höpåsar med saker som ska säljas, kastas eller ges bort. Men sen har jag sjukt mycket saker uppe i stallet som jag också ska gå igenom. Ska försöka hinna med det nån dag också.

Annars har jag bara tagit det lungt idag. Somnade en stund på soffan efter jobbet och tog senare en kvällspromenad med fin musik i hörlurarna. Nu blir det att äta något och sen väntar ett avsnitt av Andra Avenyn innan det är dags att sova. Puss och godnatt!


Kommentarer
Postat av: alice

lägg upp en liten bloppis på bloggen! :-)

2011-09-02 @ 15:35:32
URL: http://euhorpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0